La Will´s Kennel

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Laila Willén - 19 oktober 2012 23:06

  Vaknade till en regnig dag som vanligt. Kände mig som en ångvält gått över mig. Det märks att man har blivit till åren. Först möblera om, bära en massa möbler och prylar. Dagen efter gå på Överviktsgruppen och ha en intensiv träning på över 1 timme. Fy f´n!

 

Idag har jag tvättat dessutom. Snart måste väl det visa sig på vågen, som jag har slitit den sista tiden. Men det är bara att fortsätta.

 

Christina var här och hjälpte mig sätta ner en krusbärsbuske på stam samt en körsbärsbuske på stam. Ska bli gott till nästa sommar. Hoppas jag iallafall.

 

Har tittat på TV en stund i kväll. Snart ska jag ta en sväng med hundarna, för jag tänker gå och lägga mig snart. Behöver vila kroppen.

 

Ha en skön och trevlig lördag mina vänner. Dessutom ska ni vara rädd om varandra. Kram   

 

    

Ovido - Quiz & Flashcards