La Will´s Kennel

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Laila Willén - 11 juli 2012 18:33

Hej på Er alla mina vänner!


Som Ni ser så är jag tillbaka på min blogg. Det tog ett tag, men bättre sent än aldrig.

Hoppas att det är bra med Er alla och att sommaren har börjat bra.

Här hemma har en hel del hänt sen sist.

Greyhoundtiken Meta har flyttat hem till Marie, Kenneth, hunden Rocky samt katten Gidde i Borlänge. Så nu har jag ingen greyhound kvar. Hon trivs bra och bryr sig inte ett dugg om katten. Skönt att allt går bra, för man vet ju inte när det finns katter med i bilden.

 

        Här ligger den snälla hunden Meta och tittar på TV.  

 

      Meta med sina nya ägare Marie och Kenneth samt Rocky.  


Sedan har lilla Cruella också flyttat. Hon har flyttat hem till Lena, Lasse och två whippar (Mor och dotter) i Nyköping. Där går det också väldigt bra, vilket är toppen. Inget bråk eller gnabb dem i mellan. Dessutom så har lilla Cruella accepterat att man sover på sin plats på golvet. Enligt Lena så är hon väldigt snäll och lydig. Skönt att höra.


           Här ligger Cruella och vilar i sin mormor soffa.                 (Tyvärr finns inte mormor Millan kvar i livet) 

 

    Här är Cruella med sin nya husse Hasse innan hon flyttade.    

    Här står Cruellas nya matte Lena och väntar att få åka hem.  

 

    Här ligger Cruella med sina nya kompisar.   


Som Ni alla ser, så har de det bra. Både Meta och Cruella. Visserligen är det lite tomt, men det är skönt att bara ha tre små whippar kvar. Vad framtiden säger, vet man inte. Slutar med att lägga ut bilder på mina gulliga whippar här hemma.

Ha det så bra och var rädd om er.

                  Kramar i massor till er alla.      


                   Emmaline´s DJ Ruter Dam                            

                        La Will´s Chiquita  

 

                         La Will´s Crazy Frog  


 

       Så här trångt var det i min säng innan Cruella flyttade  


Ovido - Quiz & Flashcards