La Will´s Kennel

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Laila Willén - 15 juli 2012 20:52

  Tyvärr så har jag haft en otroligt jobbig dag. Har nämnligen fått en blodpropp i höger knäveck. En j..la värk samt att benet har blivit dubbelt så tjockt som vanligt. Har knappt kunnat ta mig fram gående. Har konsulterat med Akademiska i Uppsala. De bad mig komma in i morgon om det inte har blivit bättre. Om det skulle bli sämre under natten skulle jag åka direkt. Hoppas det är bra i morgon.

Christina var snäll och tog en promenad med hundarna mellan skurarna. Dessutom kom hon hem med en påse kantareller som hon plockat. Jätte gulligt!

Mina hundar är otroligt förstående, när jag har ont. De är så snälla och lugna då, så man blir alldeles paff.

Nej nu ska jag lägga mig framför TV:n och lägga upp benet. Vill att svullnaden ska gå ner, för det spränger riktigt mycket.

Ha det så bra och var rädd om varandra, för livet är så kort.

                     KRAMIZAR  


 

Ovido - Quiz & Flashcards