La Will´s Kennel

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Laila Willén - 22 juli 2012 22:45

 Började dagen med kaffe ute. Hundarna älskar att vara ute med mig i min lilla trädgård. De ligger oftast och solar, för det gillar de.


Har tittat en del på Årsdagen av Utöya. Det verkar fortfarande så otroligt att en människa kan göra något så vidrigt. Lider med alla, fast det inte är någon tröst. Nej, tyvär så måste livet gå vidare.  


Var i Östervåla och handlade på eftermiddagen. Annars har jag inte gjort något speciellt.


Har tittat en del på TV under kvällen, fast det inte har varit mycket att se. Snart ska jag ta en sista promenad med hundarna.


Ha en trevlig början på en ny vecka och var rädd om varandra. Kram på er alla       


 

   Ett av mina älsklingsdjur. Så vacker  

Ovido - Quiz & Flashcards