La Will´s Kennel

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Laila Willén - 21 juli 2012 23:45

  Dagen har varit underbar med sol och värme. Det är man inte bortskämd med den här sommaren. Har varit ute i stort sett hela dagen med hundarna. Gjorde ordning i förrådet samt pynta och gjorde fint i min trädgård. Hundarna har varit med mig ute hela dagen, så nog har de fått frisk luft allt.


Idag så började Hundkapp-SM på Åkers Kanal. Till min stora glädje så gick DJ Black Jack, DJ Kalle Kula och JJ Sahlin vidare till final. GRATTIS på er alla tre. Synd att inte lilla DJ Kristina Kanel, Breeze och DJ Vargtass gick vidare, men det var bra ändå. Ett stort GRATTIS till ÅSA och LEIF för deras fantastiska uppfödning. Ni är fantastiska!


Pratde med Åsa igår. Hon berättade att Janne var kvar på lasarettet men flera skader. Hoppas att det blir bra och att han snart får komma hem till familjen. Men känner jag Janne rätt, så blir han inte långvarig på lasarettet. En riktig kämpe är han, som dessutom hade änglavakt. Håller tummarna för att han snart är hemma igen.


Sedan fick jag ett jätte fint köksbord med fyra stolar igår av min granne på 8 A. Hon hade köpt nytt, för hon hade tröttnat på det här. Blev jätte glad, för det var toppen fint. Hon blev också glad att jag ville ha det, för annars hade hon kört det till tippen. Det var lättare att bära över det till mig. Skönt när alla är nöjda.


Nej nu ska jag ta en sista tur med hundarna innan jag går och lägger mig.

Ha det så bra och var rädd om varandra. Kram  

 

                

Ovido - Quiz & Flashcards