La Will´s Kennel

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Laila Willén - 2 mars 2013 11:28

  Anledningen till att jag inte skrev igår, var att det var en jobbig dag. Orsaken går jag inte in på, men det hade inte med min värk att göra. Nog om detta nu.


  Idag ska jag ta ut sätena i min bil, och packa in all hundmat som jag ska ha med till utställningen i Katrineholm imorgon. Sedan ska jag bara slappa och ta det lugnt.


Ska titta på Melodifestivalen, sedan blir det sängen. Ska åka redan vid 5-tiden imorgon bitti. Tänker ta det lugnt, för jag vill komma fram. Dessutom kommer man inte fram mycket tidigare genom att köra fort.


Ha en fortsatt trevlig lördag och även en trevlig söndag. Var rädd om er och andra, för livet är inte speciellt långt. Kram på er  


Imorgon ska min gulliga "Rutan" ställas ut. Ska bli mycket intressant att få en bedömning på henne. I mina ögon är hon otroligt vacker och underbar tjej. Dessutom är hon mycket lydig också. Med andra ord är hon perfekt.  


 

            Emmaline´s DJ Ruter Dam  



Ovido - Quiz & Flashcards