La Will´s Kennel

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Laila Willén - 12 mars 2013 23:43

  Dagen har varit ganska så varm med strålande sol. Hundarna har varit ute på tomten långa stunder, för det varit så skönt. De älskar att springa oh leka i snön.


Framåt middagen ringde min läkare och talade om att han fått svar från röntgen. Mina knän var under all kritik, sa han. Han skickar remiss till Akademiska för bedömning av ortopeden. Han trodde att de skulle byta höger knäled ganska omgående. Sedan även vänster. Han sade att om det inte sker snart, så kommer jag inte att kunna gå. Får ju hoppas att det sker ganska snart då.


Ramiro var inne på kaffe och pratstund. Han tycker det var trist, för att han inte kunde måla. Nästa vecka ska han köpa färg och dukar, så han kan börja måla igen. Mycket duktig kille.


Tyvärr så började det snöa ikväll. Jag vill inte ha mer snö, utan VÅR. Sol och värme.


Har tittat på TV under kvällen, så nu är det dags att ta en liten sväng med hundarna. Sedan blir det sängen med en bra bok.


Ha en trevlig "lill-lördag" och var rädd om er. Kram   


  

  Längtar tills jag kan sitta ute och dricka kaffe.  



Ovido - Quiz & Flashcards