La Will´s Kennel

Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Laila Willén - 31 mars 2013 15:28

  Idag är det riktigt vårväder. Tror faktiskt att våren är i antågande. Underbart!


  Har pratat med min gode VÄN Sussi i 2,5 timmar. Det är alltid lika roligt att prata med henne. En underbar människa med hjärtat på rätta stället. Snart ska hon in på operation i Strängnäs, den 24 april. Hoppas av hela mitt hjärta att hon blir bra, för hon har haft ett rent "helvete" en längre tid. I flera år faktiskt. Hon har alltid försökt att vara glad, även hur ont hon har haft. Värst har väl varit hennes kramper. Ber en bön att allt kommer att bli bra. Fina och rara Sussi!  


  Igår var jag hos Carita och Roland på Påskmiddag. Det var mycket gott och trevligt. Efter maten så drack vi kaffe och tittade på en film.


Under kvällen var jag hemma och myste med mina gulliga hundar och tittade på TV.


  Nej, nu ska kärringen ta hundarna på långpromenad. Kan inte sitta inne när det är så fint väder.


Ha en trevlig fortsättning på PÅSKEN och var rädd om varandra. Påskkramar   


                      

                     

Ovido - Quiz & Flashcards