La Will´s Kennel

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Laila Willén - 8 mars 2013 23:45

  Det var rätt så kyligt tidigt på morgonen, men sedan blev det en underbar solig dag. Hundarna hade riktigt roligt ute på baksidan. Skönt att det börjar bli varmare på dagarna.


Pratade med Ingela på förmiddagen. Hon kommer att få en liten tjej på måndag, som är i akut behov av en familj. Förstår inte hur Ingela och Berndt orkar, men tur att de finns. Det är tydligt att hon ska ha fyra barn jämnt. Ödet! 

Så fort det blir lite varmare så ska jag åka dit och hälsa på. Tyvärr så måste det vara varmt, så hundarna kan vara i bilen, för de har ju flera katter. Tror inte det är så lyckat att ta in dem där


Har varit inne hos Carin på kaffe. Hon berättade att hon ska flytta till en mindre lägenhet ca. 50 m. längre bort. Skönt att hon inte flyttar längre, för jag gillar henne otroligt mycket. En mycket trevlig och rar kompis.


Har gjort kålpudding idag, som jag ska frysa in till lämpligt tillfälle. Skönt att ha fardig mat i frysen som bara är att tina.


Har tittat på TV under kvällen, så nu är det dags att rasta av hundarna. Sedan ska jag lägga mig och läsa.


Ha en trevlig lördag och var rädd om er. Kram   


     

Ovido - Quiz & Flashcards