La Will´s Kennel

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Laila Willén - 10 mars 2013 23:45

  Har haft en underbar helg med mina hundar. Gjorde ingenting särskilt på hela lördagen. Tittade på sporten på TV och var tillsammans med mina underbara hundar. På kvällen tittade jag på Melodifestivalen. Har aldrig sett någon blivit så förvånad och glad som Robin blev. Roligt för honom, dessutom var det en bra låt. GRATTIS ROBIN!


    


Idag har jag varit hos Monica i Östervåla. Hon har varit jätte sjuk i influensan, men var mycket bättre nu. Skjutsade henne till affären, så hon fick handla hem mat mm. Dessutom bjöd hon på Thai mat. De hade öppnat en ny Thai butik, som var mycket fräsch och fin. Toppen gott! Sedan drack vi kaffe och hade en trevlig pratstund. Alltid lika trevlig att var hos Monica. På kvällen skulle Victor komma och hälsa på sin mamma. Snart ska ha ut på

turne, så då passar han på att hälsa på sin mamma innan han åker. Mycket rara barn har hon.


På kvällen har jag tittat på TV, så nu är det dags att rasta av hundarna. Ska sedan gå och lägga mig och läsa.


Ha en trevlig början på en ny arbetsvecka. Var rädd om er och edra vänner, för livet är så kort. Kram!  



Ovido - Quiz & Flashcards