La Will´s Kennel

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Laila Willén - 6 mars 2013 07:15

   Vaknade till en underbar dag med strålande solsken redan tidigt på morgonen. Det är sådana här dagar jag vill ha framöver. Så fort mina hundar vaknar så ska vi gå på en skön långpromenad.


Igår kom Chippen hem igen, för nu har Rutan löpt färdigt för den här gången. Både Chippen och Rutan blev jätte glada att se varandra. Det syns att de gillar varandra.


Hade tänkt att baka lite limpor och bullar idag, men det blir nog inget av med det. Har ingen lust när det är fint väder, för då ska man vara ute.


Nu ska jag gå och ta en kopp kaffe och en smörgås, för jag har inte fått något kaffe än. Magen ropar efter kaffe.


Ha en fortsatt trevlig onsdag, mina vänner. Glöm inte att vara rädda om varandra. Kram på er   


  

        Visst är de gulliga? Chippen och Rutan.   


 








 

Ovido - Quiz & Flashcards