La Will´s Kennel

Alla inlägg under december 2011

Av Laila Willén - 2 december 2011 23:45

  Tyvärr så har det inte blivit promenad idag heller. Hade jätte hög feber, så jag ville inte gå ut. Hundarna fick springa ut på baksidan och rasta sig. Tycker synd om dem, men kunde inte hjälpa att jag hade hög feber.

 

  Ringde och kunsulterade med min läkare. Hon påstod att det var reumatisk feber jag fått igen. Det var precis vad jag själv trodde, men ville ringa och höra vad hon sa. Ska hålla mig inomhus tills febern har blivit normal samt äta medicin. Har värk i stort sett i hela kroppen. Mår med andra ord ganska dåligt.

 

  Kicki kom in och vi drack kaffe. Eftersom jag knappt orkar stå på benen, så hjälpte hon  mig att tvätta håret. Var tvungen, för jag hade svettats så. Det var snällt, för jag kände mig genast piggare.

 

  Har legat framför TV nästan hela dagen. Hundarna har varit underbara. De är så lugna så man märker dem inte. Underbara!

 

  Inger ringde. De skulle komma över med stamtavlan och en del saker till Chippen. Hoppas bara jag blir bättre tills dess. Sedan försäkrade jag in honom idag.

 

  Nej nu ska jag släppa ut hundarna en sista gång. Sedan ska vi gå och sova. Är ganska så slut både fysiskt och psykiskt. Det har varit en jätte jobbig dag.

 

      HA EN TREVLIG LÖRDAG OCH VAR RÄDD OM VARANDRA  

 

  

        Chippen är busig. Visst är han gullig, min fina kille?  

Av Laila Willén - 1 december 2011 00:00

  December och fortfarande ingen snö. Vad är det här för något? Tyvärr så blev det ingen promenad på morgonen, för jag har fortfarande svårt att gå.

 

  Hundarna har varit snälla, fast de inte varit på promenad. Har dessutom legat mycket under dagen. Har fortfarande otrolig värk.

 

              HA EN TREVLIG FREDAG MINA VÄNNER  

 

  

 

     Tror ni jag får plats i min säng? De är för gulliga, mina hundar.

Ovido - Quiz & Flashcards