La Will´s Kennel

Alla inlägg under februari 2011

Av Laila Willén - 3 februari 2011 22:51

 

Orkar inte skriva något idag. Har varit ute och ramlat väldigt illa. Ska gå till sängs med en stark värktablett.

Hoppas bara jag kan sova.   

Av Laila Willén - 2 februari 2011 23:44

       EFTERLYSER VÅREN     

 

Det är fortfarande så jätte halt ute. När "f´n" ska det smälta, så man törs gå på långpromenader med hundarna.

 

Idag bakade jag en äpplekaka med knäck på. Det festade Carita, Roland och jag på till eftermiddags kaffet. Dessutom hade vi vaniljvisp till. Mums mums!

 

Som sagt va,  så går det bra med bantningen. Hahahaa! Nej, jag måste försöka gå ner några kilo. Ser ut som en fet gris, och det är inte roligt. Det är bättre att se ut som en smal gris.

 

Mina små har tagit min säng, så nu vet jag inte var jag ska sova. de sover så gott, så jag vill inte väcka de små liven. Jag får ta rumssoffan. Lägger mig där och läser lite innan jag somnar.

 

                                      

 

Av Laila Willén - 1 februari 2011 18:40

  Idag har vi varit ute i skogen på eftermiddagen. Både hundarna och jag tyckte det var skönt. Önskar bara att det blir så här bra väder nu.

 

 Rutan är lite i trotsåldern just för tillfället, annars är de ganska så bra tillsammans alla mina 5 hundar. Både de och jag längtar efter våren.

 

Imorgon har jag tänkt att baka lite bröd. Är så trött på allt köpt bröd.

 

Nu ska jag titta lite på TV och ha en skön hemmakväll.

 

                                          

 


Ovido - Quiz & Flashcards