La Will´s Kennel

Alla inlägg under oktober 2012

Av Laila Willén - 2 oktober 2012 23:45

  En jobbig dag. Började med migrän tidigt på morgonen och fortsatte med en enorm värk på höger sida. Önskar inte min största ovän att han eller hon får BÄLTROS. Det är nog det värsta jag har varit med om när det gäller värk.

 

Har tittat på TV under kvällen, så nu ska jag rasta av hundarna och krypa ner i sängen.

 

Ha en underbar "Lill-lördag", och ta det lugnt. Kramar i massor   

 

 

                            SÅ GULLIG   

Av Laila Willén - 1 oktober 2012 22:24

  Dagen började med sol och ganska så varmt. Fick iallafall sitta ute och dricka mitt morgon kaffe. Hundarna sken upp när det inte regnade. De hade en underbar dag tills regnet kom på eftermiddagen.

 

Var inne hos Carita och Roland på SURSTRÖMMING. Carita och jag åt, medans Roland åt annan mat. Han vill inte ha surströmming, så vi får mer då. Toppen! Älskar surströmming med mandelpotatis, lök och tunnbröd. Mums!

 

Har inte gjort något annat speciellt under dagen. Jo, jag har passat Sudden (katt), för hans matte är i Finland. Har varit och släppt in han nu, så han får sova inne under natten. Han fick några räkor i kväll, så han blev glad.

 

Har tittat på TV under kvällen. Hundarna ligger under en filt och surar, för det regnar och blåser. Snart ska jag rasta av dem för natten, innan vi går och lägger oss.

 

Ha en trevlig tisdag och var rädd om er. Kram  



 

        VISST SER DET GOTT UT! MUMS!   






 

 

Ovido - Quiz & Flashcards