La Will´s Kennel

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Laila Willén - 4 januari 2013 23:45

  Dagen började med migrän. Släppte ut hundarna på baksida så de fick göra sina behov. När det var klart så gav jag dem mat. Sedan blev det sängen för mig i flera timmar. Hundarna helt underbara när jag är dålig. De ligger så snällt bredvid mig och sover. Helt fantastiskt att de är så toleranta. Bättre än människor till och med.


På eftermiddagen gick jag in till Carin en stund. Vi fikade och pratade om resan hon ska göra i höst. Tycker väldigt mycket om Carin. Hon är en underbar människa.


Har legat framför TV:n under kvällen. Nu är klockan så mycket, så jag ska ta en liten runda med hundarna. Skönt att få röra på sig innan man lägger sig.


Ha en underbar lördag och var rädd om er. Kram   


            

Ovido - Quiz & Flashcards