La Will´s Kennel

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Laila Willén - 20 januari 2013 23:11

  Idag har det varit en fin dag. Bara -6,4 grader och solsken. Hundarna var på ett jätte bra humör när vi var ute. Längtar efter våren, så vi kan vara ute i skogen och gå.


Under dagen har jag tittat en hel del på TV, för det har ju varit skidor. Nästa vecka är det SM innan VM börjar. Hoppas svenskarna har toppat formen bra till VM.


Var inne hos Carita och Roland på mat och kaffe. Carita och jag satt och tittade på skidskytte för herrar i stafett. Tre av de som körde var duktiga, men de behöver en duktig fjärdeman.


Under kvällen har jag tittat på TV. Har även skrivit en hel del angående foderlära på datorn.


Nu är det dags att ta en sista runda med hundarna. Ska lägga mig i skaplig tid, för jag är inte så bra i ryggen. Behöver vila den.


Ha en underbar och trevlig början på den nya veckan. Och glöm inte att slösa känslor på dina vänner. Det är till och ned gratis. Var rädd om er. Kram  


   


 

Ovido - Quiz & Flashcards