La Will´s Kennel

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Laila Willén - 21 januari 2013 23:30

  Vaknade till en ganska fin dag, inte så speciellt kallt. Hundarna hade en riktig kul förmiddag med varandra på baksidan. Snön rök om dem.


Carin och jag åkte till Östervåla till apoteket och sedan Tempo. Vägarna mellan Tärnsjö och Östervåla är under all kritik. Verkar som de inte har tillräckligt med bilar för att ploga. Inte undra på att det blir olyckor.


Har inte gjort något under dagen, för ryggen tillåter inte det. Hoppas den blir bra snart, för det är jobbigt att inte orka göra något.


Snart är det dags att rasta av hundarna för sista gången. Det är ganska kallt nu igen -18,9 grader, så det blir en snabb, kort promenad.


Ha en bra tisdag och var rädd om er. Kram   


           Rutan älskar att bli omstoppad   


    Chippen tycker också om att bli omstoppad   


  Mina hundar är otroligt snälla och gulliga. Märker inte att jag har några ibland. Fantastiska när jag går ut utan dem. De rör aldrig något, utan bara ligger och sover. Bättre hundar kan man aldrig önska sig. Älskar mina fina, gulliga hundar.   


 







Ovido - Quiz & Flashcards