La Will´s Kennel

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Laila Willén - 17 januari 2013 23:22

  När jag vaknade tidigt på morgonen, så snöade det som vanligt. Jag har fått nog nu, för min rygg tål inte mer snöskottning. Bara tanken på hur min stackars gräsmatta ska se ut när all snö smälter. Rena lervällingen antar jag.


När vi hade ätit frukost både hundarna och jag, så fick vi främmande. Det var Marie, Kenneth och gulliga Meta som kom och hälsade på. Meta är så jätte grad och trevlig hund. Saknar henne väldigt mycket, men jag vet att hon har det jätte bra. Vi fikade och hade trevligt som vanligt. De åkte sedan till Gävle innan de skulle åka hem till Borlänge.


Christina och jag åkte till Coop och handlade. Köpte bröd till Carin, för hon är sängliggande. Hon har yrsel och huvudvärk precis som jag hade. Enl. läkaren är det virus.


Har tittat på TV under kvällen, så nu är det dags att ta en liten runda med hundarna. Sedan blir det sängen, för imorgon ska jag till Sala på förmiddagen. Christina och Ramiro ska följa med.


Ha en underbar fredag och var rädd om er. Kram   


    

Ovido - Quiz & Flashcards