La Will´s Kennel

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Laila Willén - 23 januari 2013 23:35

  När jag vaknade var det -21,4 grader. Fy f´n vad kallt! Varken hundarna eller jag gillar när det är så kallt. Saknar våren och värmen!!!!!! 


Var inne hos Carita och Roland en stund på dagen. Tycker Carita har blivit mycket sämre på sista tiden. Lider med henne, fast det hjälper ju inte henne.


Var inne till Carin med mitt leg., för hon ska till Östervåla imorgon. Då hämtar hon min medicin, så slipper jag åka dit. Skönt!


Har tittat på TV under kvällen, fast inte var det mycket att se. Snart är det dags att rasta av hundarna, för jag ska lägga mig och läsa. Det blir rastning på baksidan, för det är redan -20,7 grader. Hoppas det blir lite varmare imorgon.


Ha en trevlig torsdag i kylan mina vänner. Glöm inte att vara rädd om er. Kram  


 

                      VACKERT!  



Ovido - Quiz & Flashcards