La Will´s Kennel

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Laila Willén - 5 januari 2013 23:27

  Tycker jag känner mig lite bättre i kroppen. Verkar som om orken är på väg tillbaka. Skönt! Hundarna däremot har hur mycket ork som helst. Tyvärr så är det inget väglag för promenader av längre kaliber, ej heller för lössläpp. Det är alldeles för halt och hårt snö. Hoppas det blir lite värmare, så det går att släppa hundarna. De behöver rasa av sig ordentligt.


Har tittat på skidor idag också. Ska bli jätte roligt att följa Tour de ski i morgon när sista etappen körs. Blir trött bara jag tänker på den hemska klättringen i slutet av loppet. Ruggigt!


Har legat framför TV:n under kvällen. Nu ska jag ta en tur med mina hundar, för det är ganska så skönt ute. Visserligen är det halt, men vi tar det försiktigt. Man mår ycket bättre när man går en promenad innan sänggående.


Ha en underbar söndag mina vänner och var rädd om varandra. Kram   


            




Ovido - Quiz & Flashcards