La Will´s Kennel

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Laila Willén - 16 januari 2013 23:58

  Det bara fortsätter att snöa, fast inte lika mycket längre. Men det är iallafall så mycket, så jag har fått skottat flera gånger under dagen. Både på fram och baksidan.


Hundarna gillar när det snöar, för de springer så snön yr kring dem. De är inte stilla en sekund. Kul att titta på dem, för de njuter verkligen.


Under dagen har jag legat ganska mycket, för ryggen är inte vad den borde vara. Blir väl bättre när jag slipper skotta. Man kan ju alltid hoppas.


I kväll har jag tittat på TV, så nu är det dags att rasta av Rutan och Chippen. Sedan blir det natti, natti, för jag är ganska trött. Hoppas bara jag kan sova.


Ha en bra torsdag och var rädd om er. Kram  


 


   I morgon kommer gulliga META och hälsar på     

Ovido - Quiz & Flashcards