La Will´s Kennel

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Laila Willén - 11 maj 2011 21:33

  Strålande solsken och väldigt varmt. Tryckande värme, så jag tror det kommer att bli regn.

 

  Hundarna var hemma när jag åkte till Uppsala. Roland gick ut med dem under eftermiddagen.

 

  Till handkirurgen på Akademiska. Träffade flera läkare där. De kunde inte förklara varför det blivit så här, men de visste vad det var för fel. Senerna i hela armen är inflammerade. Fick 5 cortisonsprutor samt recept på smärtstillande. Träffade sedan en sjukgymnast som gav mig en handske samt ett gediget program som jag ska göra. Hon sade att det var viktigt att jag åt smärtstillande, för att kunna genomföra övningarna. (Får se hur jag gör med det. Hatar starka värktabletter.) Ska tillbaka nästa torsdag den 19 maj. Har det inte blivit bättre, så måste jag opereras om senare i höst. Tyvärr går det inte att göra en ny operation ännu. Hoppas bara det blir så bra så jag kan använda handen. Håller tummarna.

 

  Markus ringde och var glad. Han tror han klarat matteprovet i skolan. Toppen! Får besked på fredag. Det har säkert gått bra.  

 

  Känner mig ganska så sliten. Trött och sedan värk på det. Ska rasta av hundarna först och sedan krypa ner i sängen och försöka sova. Är ganska slut både fysiskt och psykiskt. Sov gott alla mina vänner.  

Ovido - Quiz & Flashcards