La Will´s Kennel

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Laila Willén - 27 maj 2011 23:58

  Dagen började med regn, och slutade med regn. Under dagen har det varit uppehåll i små stunder.

 

  Åkte tidigt till Uppsala. Först var jag hos Annika som är sjukgymnast.  Hon tyckte jag hade varit duktig och tränat bra. Rörligheten var bättre än sist. Sedan gick hon och jag in till  Mårten, som är min läkare. Han var jätte trevlig, fast han var trött. Hade opererat hela natten en svårt handskada. Efter undersökningen sade han att det kommer att ta tid innan handen blir helt bra. Minst 6 månader. Fy vad trött jag blir.   

 

  Har planterat om lite blommor på eftermiddagen. Det finns inte  mycket att göra när det regnar.

 

  Har tittat på TV i kväll. Inte för det är mycket att se, men bättre än ingenting.

 

  Ska ta en kortis med hundarna innan det är  läggdags. De är inte speciellt intresserade att gå på promis när det regnar.

 

  Sov gott och vakna torrt. Hahahaa!   

Ovido - Quiz & Flashcards