La Will´s Kennel

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Laila Willén - 20 maj 2011 23:45

  Idag har det varit otroligt varmt och skönt. Hoppas det har kommit för att stanna.

 

  Hundarna har varit ute hela förmiddagen. De har till och med liggat i solen och solat.

 

  Monica och jag åkte till Östervåla för att handla. Hennes son följde också med. Han tog sedan bussen till Uppsala. Vi var på apoteket, Tempo och blomsteraffären.

 

  Efter handlandet, åkte vi hem till Eva och drack kaffe. Hon hade kommit bra iordning. De höll på att bygga en jätte fin hundgård. Dessutom tittade vi på hästarna, som var ute i hagen. Jätte fina var de. Hon bor toppen fint där. Bra för både djuren och människorna.

 

  Har tränat rätt hårt idag. Tycker förstås inte att det blir bättre, men jag får väl vänta och se. Ska tillbaka till både läkaren och sjukgymnasten på fredag nästa vecka.  Det ska bli mycket intressant vad de kommer att säga. Blir handen inte bättre snart kommer jag att anmäla läkaren. Han lovade att det skulle bli helt bra, vilket det inte blivit

 

  Ikväll skjutsade jag Monica till campingen. Hon skulle hälsa på folk där ute. Tyvärr så har någon stulet hennes cykel idag på eftermiddagen, så det var därför jag skjutsade henne.

 

  Ska ta en liten tur med hundarna nu, innan jag går och lägger mig. Har ganska ont, så jag tänkte ta en sömntablett, så jag får sova ordentligt. Natti!   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards