La Will´s Kennel

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Laila Willén - 23 maj 2011 22:35

  Vädret är som igår. Strålande solsken, men alldeles för mycket blåst.

 

  Ringde och pratade med Tommys och min gemensamma vän Tommy B. Han liksom jag tycker att det är mycket orättvist att så unga människor går bort. Tyvärr så går livet vidare, men i tankarna finns alltid Tommy. Saknar honom så mycket.

 

  Tänkte åka ner till Västerås på lördag, för att ta sololopp på Rutan. Sedan köra Kickan. Men man får aldrig vara glad, för nu löper Rutan. När Kickan slutade löpa började Rutan. Fy vad tråkigt. Vill ha licens på flickorna så jag kan börja tävla. Det är bara att vänta.

 

  Har tränat som vanligt, men jag tycker inte det hjälper något. Däremot blir det värre. Får se vad de säger på fredag när jag ska till Akademiska i Uppsala. Ska både träffa läkaren och sjukgymnasten. Blir det inte bättre än så här, blir jag förbannad. Måste få handen att fungera. De får göra va de vill, bara min hand fungerar.

 

  Ska ta mig en kvällspromenad med hundarna. Hörs i morgon igen. Ha det så bra. Kramizar   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards