La Will´s Kennel

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Laila Willén - 13 maj 2011 23:53

  Dagens väder har varit mest grått och trist. Solen har tittat fram lite, korta stunder.

 

  Har tränat som de sa åt mig på Handkirurgen, med den påföljden att jag har mer ont än förut. Värken är olidlig, men enligt läkaren ska det bli bättre med mycket träning. Tvivlar på det, men jag gör som de har sagt åt mig. Hoppas bara det inte blir värre, för jag nekar att äta starka värktabletter.

 

  Ska gå ut en liten kortis med hundarna. Vädret är så opålitligt, och jag vill inte bli blöt.

 

  Natti natti på er. Ha det så bra. Kramizar   

Av Laila Willén - 13 maj 2011 12:00

  Markus ringde precis . Han var jätte glad, för han klarade matteprovet. Måste säga att han har blivit jätte duktig den pojken. Det är ett under att han klarar sig så bra, efter allt som han har varit med om. Jag är en JÄTTE STOLT farmor. Han sköter sig på alla sätt och vis.   

Ovido - Quiz & Flashcards