La Will´s Kennel

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Laila Willén - 16 maj 2011 19:02

   Dagen började med regn. Det är blött över allt. Fy vad jag ogillar regn. Även hundarna tycker det är bättre att vara inne än ute.

 

  Måste tala om vad duktig jag har varit. Dammsugit samt knäskurat alla golven. Måste göra det med jämna mellanrum, för det blir inte riktigt rent med bara moppen. Dessutom har jag dammat, sedan har jag skurat hela badrummet. Fy vad jag skryter.

 Solen har börjat titta fram. Det ser ut som den är här för att stanna. Blir en skön kvällspromenad lite senare.

 

  Tyvärr så blir inte kvällen så glad, för Carita har precis blivit skickad i ambulans till Akademiska i Uppsala. Hon har det jobbigt. Lider med henne.

 

  Har inte mycket mer att skriva just nu, men kanske senare. Annars blir det i morgon. Ha det så bra! Kramizar   

 

                 

 

     GRATTIS PÅ 18-ÅRS DAGEN



                   MARKUS


Hoppas Du får en bra dag. Var rädd om dig, så ses vi på Söndag. Kramar i massor från Din farmor. Saknar Dig!

 

   

Ovido - Quiz & Flashcards