La Will´s Kennel

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Laila Willén - 19 maj 2011 23:06

  Det har varit stålande solsken, fast det har blåst otroligt mycket. Var så kallt så man var tvungen att ha jacka på sig. Vilken försommar!

 

  Min granne Monica, åkte med mig till affären. Efter det var jag inne hos henne på kaffe. Det var mycket trevligt. Hon lovade att ta ut mina hundar på söndag, när jag åker till Västerås. Jätte snällt.

 

  Idag har jag haft mera ont igen. Har kanske tränat för mycket. Vet inte hur det kommer att bli med min hand. Dessutom har jag värk i hela armen nu. Fy f´n vad jag blir irreterad på det. De sa på handkirurgen, att det skulle bli 100% bra. Visst! Vilket år då?

 

  Nej, nu ska jag rasta av hundarna för natten. Ska sedan ta en stark värktablett och lägga mig. Måste få sova ut en natt iallafall.

 

  Hörs i morgon igen. Kram   

Ovido - Quiz & Flashcards