La Will´s Kennel

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Laila Willén - 21 maj 2011 20:03

  Solen har varit framme hela dagen, fast det har blåst hela tiden. Med andra ord så har det inte varit skönt att vara ute.

 

  Var på Loppisen i Tärnsjö. Hittade ett par saker för 10 kr st. Toppen! Tittade in till blomsteraffären. Köpte 2 väggamplar av gjutjärn med blommkrukor. De kostade bara 60 kr. styck. REA. Ibland har man tur.

 

  Lagade lite Kinamat. Strimlad Biff med purjolök och bambuskott. Gick in till Carita och Roland med det, för vi äte ju ihop för det mesta. Det var riktigt gott. Hade även gjort en jätte god sallad till. Efter maten blev det kaffe med tårta. Gissa om det går bra med min bantning.

 

 Roland kom in till mig på eftermiddagen. Han hjälpte mig att sätta upp amplarna. Dessutom hjälpte han mig bära in stora buren till bilen. Han är jätte snäll och hjälpsam. Imorgon ska han hjälpa mig lasta bilen med Markus saker innan jag åker till Västerås.

 

  Ska ta en liten sväng med hundarna. Det blir inte sent idag, för jag ska upp tidigt imorgon.

 

  Ha det så bra alla där ute. Kram på Er.   

Ovido - Quiz & Flashcards