La Will´s Kennel

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Laila Willén - 2 mars 2010 23:15

Idag har varit en lugn och skön dag. Min kära granne Marie har varit ute med hundarna   tillsammans med sin son och hans tjej. Gulligt, tycker jag. Har haft ganska ont i benen, men det har blivit bättre framåt kvällen. Har mycket vatten i kroppen som måste ut. Som tur är så finns det medicin. Trevligt när Charlie och hans tjej är här.

 

Hundarna   har varit lika busiga som vanligt. Skönt är att Rutan har tappat sina mjölktänder, så nu "bits" hon inte lika mycket. Crullan och Rutan är som ler och långhalm. Ikväll satt de i soffan med mig och tittade på   och jag drack   Det är roligt när de tycker så mycket om varandra. Nu ska jag natta mina små vänner och sätta mig och koppla av en stund.    

Ovido - Quiz & Flashcards