La Will´s Kennel

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Laila Willén - 11 mars 2010 23:53

  I morse när jag var ute med hundarna, så fick Rutan och Crullan spel. Jag släppte båda 2 på fotbollsplan. Hej vad det gick undan. De tyckte det var jätte kul, så inte ville de bli kopplade. Efter ca 30 min. så behagade mina små flickor komma till mig. Gissa om greyarna var sura för inte de fick springa. Tur att de är så snälla mot whipparna som de är. Minna älskar att busa med Rutan, fast Rutan biter henne i öronen jämt. Meta älskar att leka med allt och alla. Hon blir aldrig vuxen.

 

Gissa vad jag fick idag? Ja just det! DÖRRAR till mina garderober. Trodde inte det var sant, med det var det. Äntligen kan jag börja få ordning i sovrummet igen. Det är toppen.

 

Nu ska jag gå och lägga mig, för jag har så ont i huvudet.  

Ovido - Quiz & Flashcards