La Will´s Kennel

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Laila Willén - 9 mars 2010 23:45

  Ytterligare en dag med stålande solsken.  

Det känns som våren är på väg.Jätte skönt med en promenad på morgonen innan   fick frukost. Även de känner att våren är i antågande. Meta far som en skottspole i kopplet. Man kan tro att hon är en liten valp, fast hon är 4,5 år gammal. Minna är en lite lugnare typ, som vill gå nära. Gamla Millan märks inte att hon är med och så är det vilddjuren. Crullan och Rutan vill bara springa. Det är hur mycket spring i benen på dessa två whippar. Hoppas bara det visar sig på banan sedan.

 

Som jag förstod så fick jag inga garderobsdörrar idag heller. Nu är måttet rågat, så i morgon åker jag själv till IKEA. Förstår inte varför det ska dröja så med allt. Börjar tröttna på det här nu.   

 

Nu har jag kommit in från kvällsprommenade. Dags att natta mina "änglar" innan jag själv går till sängs med min  

Ovido - Quiz & Flashcards