La Will´s Kennel

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Laila Willén - 10 mars 2010 23:58

  Marie och jag på promenad med hundarna.  

Idag när vi gick ut, så glömde jag inte min kamera. Ibland är jag riktigt duktig, om jag får säga det själv. Crullan och Ruttan ska upp i alla snöhögar efter vägen. Det är tur att våren är i antågande, så vi snart får börja träna ordentligt. Visst är det kul med snö, men det får vara måtta på det.

               

  

Som alla förstår, så blev det inga garderobsdörrar idag heller. Snart bryr jag mig inte längre. När folk säger en sak och gör en annan, då börjar man fundera hur det står till. Vi får se om det händer något innan helgen. Annars vet jag inte vad jag gör.   

Ska släcka ner till    och ta en   innan jag lägger mig för att en liten stund.    

Ovido - Quiz & Flashcards