La Will´s Kennel

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Laila Willén - 5 mars 2010 22:01

Dagen Har varit lugn och skön. Inga arbetare i källaren på hela dagen. Jippi!

 

Mitt på dagen tog jag alla 5   på en promenad. Vi gick inte så långt, men vi var ute 1,5 timme. Crullan och Rutan sprang lösa i snön på fotbollsplan. Gissa om de hade roligt. Som vanligt hade jag glömt min kamera. Det får bli fotografering en annan dag. Det säger jag varje gång vi går ut.

 

Imorgon måste jag börja tvätta upp alla mina kläder. Det har blivit en dålig lukt i dem. Garderoberna som jag hade förrut var gjorda av gammalt trä. Byggfirman jag konsulterade med, sa att gammalt trä ger lukt ibland. Därför ska alla skafferier och garderober bytas ut enligt dem. Hoppas bara jag kan få bort all lukt. Tyvärr så måste jag kasta min stora byrå, för den har stått intill garderaberna. Det har smittat över på min fina byrå. Fy f´n vad jag har varit arg . Jag hoppas att lukten går bort, annars blir det dyrt för husägaren. Man får aldrig vara riktigt glad. Dessutom behöver mina golv lackas, eventuellt läggas nya. Vi får se vad som händer. Är inte speciellt glad när ingenting fungerar. Det är inte bara hyresgästerna som ska sköta sig, även hyresvärden. Funderar på att kontakta Hyresgästföreningen.

 

Nej, nu ska jag gå och titta vem som åker ut i Let´s Dance, och ta en god kopp   . Sedan ska jag ta en sista promenader med mina   innan det blir dags för sängen.   

Ovido - Quiz & Flashcards