La Will´s Kennel

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Laila Willén - 15 mars 2010 23:45

   Det är fortfarande vackert väder. Varmt och strålande solsken.

 

Tråkigt är att jag inte själv kan gå på promenad i solen än. Ögat är mycket bättre, men inte helt bra. Kör som knivar i ögat när det blir för ljust. Jag tar mina promenader på kvällarna istället. Dagtid går Marie och Kenneth med hundarna.

 

Nu är det kväll och vi har varit ute sista turen. Som synes, finns det inte någon plats för mig att sova. Minna och Meta har tagit min säng. Crullan och Rutan har tagit bäddsoffan i rummet. Det är bara gamla Millan som har lagt sig i sin egen soffa. Den lämnar hon inte i första taget. Varken Crullan eller Rutan får låna den. Millan fick den när hon var liten, så den är hennes tycker hon. Får se om någon flyttar på sig så jag också får lägga mig.  

 

                

Ovido - Quiz & Flashcards