La Will´s Kennel

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Laila Willén - 7 mars 2010 23:56

En tidig promenad med   , för sedan var det WASA loppet på   och    Det var ett ovanligt spännade WASA lopp. Vart jätte glad när det blev JÖRGEN BRINK som tog hem segern. Man blir riktigt svettig när det är så här spännande. GRATTIS JÖRGEN BRINK! Du var värd denna seger flera gånger om.

 

Gissa vad det var sedan. Jo, tvättstugan så klart. Tvättar och tvättar, så jag drömmer väl snart om tvätt. Det kommer säkert att ta ett par dagar till. Men när det sedan är klart, så kommer jag att vara nöjd. Tur är väl det.

 

I morgon hoppas jag att Olle åker till IKEA och hämtar dörrarna till mina garderober. Skulle bli vansinnig om det inte fanns några i lager. Uppsala hade inga dörrar när garderoberna köptes. Vi får se!

 

På eftermiddagen när jag var ute med   så kom det en snöskoter i full fart. Förstår inte varför folk i Karlholm har så svårt att vara lagliga. De kör olagligt, onyktert och olovligt. Värre kan det inte bli. Det måste bli en ändring på det. Tycker iallafall jag. Tror att många håller med mig, men inte vågar öppna "truten". Som vanligt är folk för fega. Det skulle nog vara bra om föräldrarna började bry sig lite mer om sina barn. Eller hur?

 

Nu ska jag natta mina   och gå till sängs med en bra bok.   

Ovido - Quiz & Flashcards