La Will´s Kennel

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Laila Willén - 5 januari 2012 23:21

  Ganska så fint väder, fast väldigt halt. Tyvärr så blev det ingen tidig promenad idag, för jag har fått fruktansvärd led- och muskelvärk. Blir väl bättre efter några dagar. Det är bara att hoppas.

Kicki var inne på 11-kaffe. Tycker synd om henne, för hon har det inte lätt. Hoppas bara att hon får tag på en bra läkare, som kan hjälpa henne.

Pratade med Olle. Han var mycket trött och sliten, så han skulle åka upp till Idre och vila upp sig. Tyvärr så blir han så utnyttjad, för han är så snäll. Han har så svårt att säga nej. Hatar folk som är dum mot snälla människor.

Har tittat på skidor under hela dagen. Hyffsat bra gick det för längskidåkarna. Skidskyttekillarna var 3:a i stafett. Bra killar. Det ser lovande ut framöver. Tittade sedan på Eva Rydberg på Fredriksadalsteatern. Lika bra som vanligt.

Åsa ringde och pratade. Hon undrade hur jag mådde, efter min så kallade nysning i tisdags. Bra eftersom jag började med penicillin omgående. Det hann inte bryta ut, så på den fronten mår jag bra. Värre är det med värken.

Ska släppa ut hundarna på baksida, för att de ska rasta av sig. Orkar tyvärr inte gå på promenad, för jag är rädd att ramla när jag har sådan värk. Sedan blir det sängen med en bra bok.

 

         HA EN TREVLIG TRETTONDAG, MINA VÄNNER    

  Chippen älskar att ligga uppe vid huvudändan på en kudde. Gulligt.  

 

   

Ovido - Quiz & Flashcards