La Will´s Kennel

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Laila Willén - 15 januari 2012 22:42

   Det är fortfarande isgata överallt här i Tärnsjö. Är så svårt att ta sig fram både gående och med bil. Det blev bara en kort promenad med hundarna tidigt på morgonen innan de fick frukost.

Har tittat mycket på TV:n under dagen. Det har ju varit skidor i flera olika grenar. Det har gått jätte bra för svenskarna. Skönt! Förutom Anja Persson så klart. Fattar hon inte att hon ska lägga av. Bedrövligt!

Var uppe på Konsum och handlade lite. Det var halva priset på all frukt, så det blev en massa frukt till lilla mig.

Carina ringde och hade meddelande från Markus. En arbetskamrat till henne hade träffat Markus som bett henne kontakta mig. Vilka idioter! Vill den killen mig något, får han höra av sig själv. Visserligen har jag inget intresse av vad han gör och vill längre. Som man bäddar får man ligga.

Var inne till Carita och Roland på mat och Kaffe. Vi tittade på en film.

Har tittat på TV under kvällen, så här har det inte blivit mycket gjort.

Nu är det snart dags att ta en liten runda med hundarna. Hoppas det inte är lika halt nu, för det har ju snöat lite.

Ska lägga mig ganska tidigt, för i morgon ska jag stå i tvättstugan. Det tar så oerhört på benen att stå på betonggolv.

 

          HA EN TREVLIG BÖRJAN PÅ DEN NYA VECKAN!  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards