La Will´s Kennel

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Laila Willén - 23 januari 2012 23:59

  Hundarna liksom jag var ganska så irriterade efter natten. Först flyttar folk in på E mitt i natten, sedan spelar Tom Carolas julvisor för hela Tärnsjö. Nu får det bli ett slut på allt elände på nätterna. Har hört Carolas julvisor nu i ca. 2 månader i stort sett varje natt. Ganska så tjatigt och störande, även om hon sjunger bra.

Hundarna var trötta och griniga, så det blev ingen lång promenad på morgonen. Efter frukosten så gick de och lade sig i min säng. Tro det eller ej, men flera av dem sov så tungt så de snarkade.

Ringde fastighetsbolaget om dessa störande nätter. Fick order att ringa en dam i Heby angående Tom. Hon var mycket tillmötes gående. Förstod precis hur det var, så hon skulle ta tag i det meddetsamma. Skulle återkomma om det inte hade blivit bättre inom en vecka.

Var inne hos Carita och Roland på mat och kaffe. Carita börjar bli sämre igen, så det känns inte så bra. Hoppas det vänder, så hon slipper åka till Akademiska.

Har tittat på TV under kvällen. Inte gjort något annat, för jag har ganska så ont i mina leder. Även jag behöver sömn, för att må bra. Även om det inte blir så många timmar.

Snart är det dags att rasta av hundarna en sista gång. Måste gå och lägga mig, för jag har början till migrän. Ska ta en tablett och krypa ner mellan lakarna och försöka sova en stund.

 

    TREVLIG TISDAG OCH KÖR FÖRSIKTIGT, MINA VÄNNER  

 

  

                    Kicka i full fart på baksidan.  

 

   

    Rutan tar det lugnt efter nattens liv. Hon var mest irriterad.   

 

  

       Meta har tryckt ner sig i whipparnas lilla soffa. Trött!  

Ovido - Quiz & Flashcards