La Will´s Kennel

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Laila Willén - 17 januari 2012 15:10

  Tyvärr så är jag sängliggande. Igår ramlade jag så illa, så jag spräckte huvudet samt fick hjärnskakning. Har konsulterat med läkare och fått stränga restrektioner. Får ej sitta vid datorn eller titta för mycket på TV:n, för jag ska vila hjärnan. Hade en hemsk dag igår samt lika hemsk natt. Idag mår jag lite bättre, samt att jag nu vet vilka jag kan lita på som mina riktiga vänner. Inget ont som inte har något gott med sig.

Min kära granne Monica är nog det bästa som hänt mig. Igår tvättade hon all min tvätt, för det var ju min tvättdag. Dessutom skämmer hon bort mig med allt annat också, bl.a mat.

Hundarna är helt otroliga! Släpper bara ut dem på baksidan, så sköter de sina behov i lugn och ro. Dessutom är de så snälla, så jag märker knappt att jag har dem.

Nej, nu orkar jag inte skriva mer, utan återkommer i morgon.

 

          HA EN TREVLIG ONSDAG OCH GÅ FÖRSIKTIGT!  

 

              

                             TÄNK PÅ DET!

Ovido - Quiz & Flashcards