La Will´s Kennel

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Laila Willén - 12 januari 2012 22:54

  Vaknade tidigt på morgonen. Kände för en tidig promenad, så jag tog hundarna med mig och gick. Det var ingen trevlig promenad, för det var isgata vart jag än gick. Så det blev bara en liten sväng, för det gick inte att gå. Väl hemma åt vi frukost och så lade vi oss och vilade. Hahahaa!

Kicki kom in på 11 kaffe. Hon är upp och ner i humöret. Inget roligt tycker jag.

Har inte gjort något speciellt under dagen, så det har blivit mycket TV tittande.

Grannen åkte iväg till Akademiska, för hon hade feber och ska ha barn om ca 2 månader. Han ringde och berättade att det var ingen fara än. Skönt!

Ska försöka ta en promenad innan vi lägger oss. Kan ju i allafall rasta av dem på en kortare promenad.

 

          HA EN BRA FREDAGEN DEN 13, MINA VÄNNER!  

 

                 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards