La Will´s Kennel

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Laila Willén - 24 januari 2012 23:45

  Vaknade till ett underbart väder. Tog en promenad med hundarna innan de fick sin frukost. Var ute till bilen och kopplade in kupevärmaren. Hatar att sätta mig i en kall bil.

Åkte till Östervåla och hämtade medicin samt handlade på Tempo innan jag åkte hem igen.

Till Carita och Roland på mat och kaffe. Trevligt! Roland hade köpt ungnötlever. Tog med den in, för att göra ordning den till middag i morgon.

Har inte gjort något speciellt under eftermiddagen.

Har tittat på TV och druckit kaffe under kvällen. Har ganska så ont i hela kroppen, så det blir ingen långpromenad. Ska försöka lägga mig tidigt för att vila kroppen ordentligt.

Nej, nu ska jag rasta av mina hundar och sedan krypa ner i sängen.

 

      HA EN SKÖN ONSDAG OCH VAR RÄDD OM ER  

 

    

Saknar er otroligt mycket, Millan och Minna. R.I.P mina kära vänner!  

Av Laila Willén - 24 januari 2012 04:27

                                               La Will´s Bacchus "Sture"

 

             

        Morbror till Cruella, Chippen, Kickan och Zingo. Stilig kille!   

Ovido - Quiz & Flashcards