La Will´s Kennel

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Laila Willén - 7 september 2012 23:54

  Satt ute tidigt på morgonen och drack mitt kaffe. Efter en stund kom både Rutan och Chippen ut. De tycker det är så skönt när de kan vara ute på dagarna. De ligger i sin stora korg och solar.


Kände mig sugen på något gott till kaffet. Bakade en rabarberpaj och gick in till Carita och Roland när den var klar. Vi fikade och åt rabarberpaj med vaniljsås på. Godis!


Tyvärr så blev jag enormt trött, så jag var tvungen att gå och lägga mig. Förstår inte varför det aldrig ger sig.


Har tittat på TV under kvällen liggande på soffan med hundarna. Nu är det dags att rasta av dem innan vi går och lägger oss.


Ha en underbar och skön helg, mina vänner. Var rädd om er och bry er om varandra. Kram   


          


 

Ovido - Quiz & Flashcards