La Will´s Kennel

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Laila Willén - 10 september 2012 22:25

  Efter omständigheterna, så är det ganska bra. Vid två-tiden i natt så tog jag taxi till Akademiska i Uppsala. Hade fått en kraftig allergisk reaktion. Jag svullnade igen i hela ansiktet och inne i munnen. Såg knappt någonting. Det var ingen höjdare precis. Väl framme fick jag träffa en läkare omgående. Fick flera spruter, så det skulle gå tillbaka. Efter ungefär en timmes vila, fick jag ta taxi hem igen. Skönt! Hundarna hade skött sig bra enligt grannen. De är jätte duktiga mina älsklingar. Nu har det mesta gått bort, fast jag är fortfarande lite svullen i munnen. Jobbigt! Enligt läkaren var min motståndskraft lika med noll. Bara hoppas det blir bättre snart. Orkar inte gå så här längre. Värk och orkeslös samt inget emunförsvar. Bättre kunde det vara.


Har tagit det jätte lugnt hela dagen. Legat i stort sett hela tiden. Hundana har varit ute i solen nästan hela tiden. De har bara varit inne och tittat om jag har varit kvar.


Snart ska jag rasta av dem, för sedan blir det sängen.


Ha det så bra och var rädd om varandra. Kram   


 

Ovido - Quiz & Flashcards