La Will´s Kennel

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Laila Willén - 26 september 2012 18:42

  Ytterligare en regnig dag. När ska det sluta att regna det här året? Både hundarna och jag är väldigt "less" på regnet.

 

Har inte gjort något speciellt under dagen, för man har ingen lust i det här regniga och ruggiga vädret.

 

Var inne hos Monica en stund på förmiddagen och fikade. Hon har packat allt, så snart går flyttlasset till Östervåla. Det blir bra för henne, eftersom minstingen går i skola där. Blir tråkigt för mig, för det är en fantastiskt snäll och trevlig tjej. Men, det är ju inte långt att åka för att hälsa på.

 

Ska titta lite på TV under kvällen, innan jag tar en promenad med mina gulliga hundar. Får passa på när det är uppehåll.

 

Ha det så bra alla mina vänner och var rädd om er. Kram från kärringen med sina underbara hundar.   

 

 

 

   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards