La Will´s Kennel

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Laila Willén - 9 september 2012 19:54

  Dagen började med kaffe ute medans hundarna sprang och lekte. Efter en stund så lade de sig för att sola. När det började bli grått, så tog jag fram gräsklipparen. Gräset har blivit så långt, så det var dags att klippa det. Hundarna gick in och jag klippte av "skiten". När det var klart, så var jag totalt slut. Har inte ork för 5 öre längre.


Gick in och lade mig. Somnade en stund, innan Carita ringde och sa att jag skulle komma in på mat och kaffe. Gick upp och gjorde mig ordning, fast det var jätte jobbigt.


Efter maten gick jag in meddetsamma för att lägga mig igen. Orkar inte stå på benen efter gräsklippningen. Är slut som människa.


Ska titta lite på TV under kvällen innan jag kryper ner i min säng. Tur att hundarna är så snälla och förstående som de är. Imorgon ska Roland ta en långis med dem. Det blir bra för både dem och mig.


Ha en trevlig kväll och en bra början på en ny vecka. Var rädd om er och andra, för man vet inte vad som väntar längre fram. Lev livet och var glad. Kram från en sjukling.  


             

                

Ovido - Quiz & Flashcards