La Will´s Kennel

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Laila Willén - 23 september 2012 23:30

   Idag har det varit ganska så bra väder. Hundarna har varit ute ganska mycket på baksidan. Skönt när det är så varmt, så jag kan ha ballkongdörren öppen. De sköter sig själva i stort sett. Mycket duktiga och snälla hundarär det jag har.

 

Under dagen har jag tvättat fönster och bytt gardiner. Skönt när det är gjort, fast det var tröttsamt. Roland kom in och hjälpte mig att sätta upp nya fästen för draperiet i hallen. Nu är allt klart tills nästa gång. Tänket inte byta några gardiner förrän närmare jul.

 

Har inte gjort något annat, för jag har inte så mycket ork ännu. Har legat framför TV:n under kvällen och tittat. Hundarna ligger och sover när jag tittat på TV.

 

Nej snart är det dags att rasta av dem för natten. Sedan går vi och lägger oss, så jag kan läsa en stund.

 

Ha en trevlig början på en ny vecka. Var rädd om er och ha det så bra, mina vänner. Kramizar  

 

   

           MINA VACKRA HUNDAR: RUTAN & CHIPPEN!   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards