La Will´s Kennel

Alla inlägg den 29 september 2012

Av Laila Willén - 29 september 2012 00:00

  Det har regnat hela dagen. Fy f´n vad jag är "less" på allt regn. Hundarna vill inte gå ut en gång när det bara regnar. 

 

Har haft ett litet födelsedagskalas idag. Min älskade Rutan har fyllt 3 år. Stora damen, fast jag vet inte det. Hon är fortfarande väldigt leksugen och busig, men det är charmen med henne.

 

På efter middagen har jag varit till tvättstugan flera gånger. Var tvungen att tvätta, för det var ett tag sedan jag gjorde det. Nu har jag hämtat all tvätt och lagt in i skåpen. Känns mycket bra när det är klart, fast nu är jag helt slut.

 

Ska rasta av hundarna innan vi går och knyter oss. Ha en trevlig och skön söndag, mina vänner. Var rädd om varandra, för livet är så kort. Kram  

 

 

      GRATTIS MIN KÄRA RUTAN PÅ 3 ÅRS DAGEN.    

Ovido - Quiz & Flashcards