La Will´s Kennel

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Laila Willén - 11 september 2012 22:10

  Har sovit dåligt under natten. Svullnaden runt ögonen, näsan och kinderna har gått ner bra. Tyvärr så är jag fortfarande väldigt svullen i munnen samt har otroligt ont. Som ur är att det blir bättre. Det vet jag av erfarenhet.


Carin ringde och frågade om vi skulle ut och åka. Det var skönt att komma hemmifrån en stund. Vi var till hennes husvagn och hämtade TV:n som jag ska låna. Min TV har lagt av, så jag får låna den av henne tills jag har råd att köpa en ny. Sedan var vi på Karlssons och handlade lite innan vi åkte hem och handlade på Coop. När vi handlat färdigt, så bjöd Carin på Pizza. Hon är toppen snäll.


Har legat nästan hela eftermiddagen, för jag var helt slut när vi kom hem. Min ork är lika med noll.


Snart ska jag ta en liten promenad med mina gulliga hundar. Långt blir det inte, för det orkar jag inte. Bättre liten sväng än inget alls.


Ha en bra onsdag och var rädd om er. Kram från den orkeslösa kärringen.  


    

Ovido - Quiz & Flashcards