La Will´s Kennel

Alla inlägg den 28 september 2012

Av Laila Willén - 28 september 2012 23:45

  Det var fin väder när jag vaknade, så då blev det kaffe ute igen. Toppen skönt att sitta ute och dricka sitt morgonkaffe. Hundarna njöt i fulla drag när det var fint väder. De sprang ut och in hela tiden. Efter ett tag lade de sig för att sola. Riktiga soldyrkare är mina hundar.

 

Roland kom och skjutsade mig till affären så jag fick handla. Har så svårt att bära hem mina varor, när det är tungt. Sedan körde vi och kastade tidningar och kartonger. Det var bra att bli av med det, för det tar sådan plats.

 

Carin kom hem på eftermiddagen från Peter. Hon hade köpt tofflor till mig på Rusta som var varma och sköna. Måste ha det på vintern, för golven är rätt kalla att gå på.

 

Har tittat på TV under kvällen samt plockat ordning tvätten tills i morgon. Snart ska jag rasta av mina gulliga hundar innan jag kryper ner i sängen med en bra bok.

 

Ha en trevlig lördag och var rädd om varandra. Kramizar  

 

    

Ovido - Quiz & Flashcards